What about the past?

Hejsvejs. Nästan varje dag har jag massor av tankar som virvlar runt i skallen som jag planerat att skriva på bloggen. Men sen när jag trycker på "Nytt inlägg" och ser den där blanka rutan, så är allt borta. Jag får typ blackout och har glömt allt!

Och sen slutar det med att jag efter en lång tids tänkade skriver något helt ointressant som vad jag har gjort under dagen. Inte för att mina tankar är så himla intressanta, men om jag någon gång i framtiden vill kolla tillbaka på mina gamla blogginlägg så skulle det vara kul att veta hur jag tänkte då. Eller nu menar jag? Hehe. Och få läsa om mina jobbiga eller bra perioder i mitt liv. Det var mest därför jag gjorde denna blogg.

Men nu mera kommer jag nog blogga vanligt ändå, med några enstaka tankeinlägg. Eller kaosinlägg kanske? Haha.

 

 


Kommentarer
Postat av: Nada Saad

fin blogg :)

2012-01-22 @ 16:57:24
URL: http://nadasaad.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0