MUSIC'S IN MY EARS

Hejsvejs! Jag har blivit helt beroende av musik! Jag har ju i och för sig alltid varit lite beroende av musik, men nu är det extremt! Det dunkas allt från Ulrik Munther (såklart) till en massa gamla låtar som har farit vidare i mina mobiler sedan flera år tillbaka. Och jag lyssnar så ofta jag kan också. När läraren tittar bort så vips har jag en hörlur i örat. På raster, på morgonen, efter skolan, påväg till träningen och ibland till och med samtidigt som jag ser på tv.

Jag har märkt att nästan ALLA låtar är bra om man har hög musik. Men jag brukar bara ha ena hörluren i örat. Varför vet jag inte riktigt, men det beror delvis på att jag vill höra om det kommer någon bakom mig. Jag hoppar till väldigt lätt, hehe.
Och om det kommer en mördare bakom mig så vill jag gärna vara beredd :)

Denna låt har varit på repeat flera gånger idag:


Nu ska jag lyssna på lite lugna låtar så jag kanske blir lite trött. Önska mig lycka till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0