kurragömma

Hej alla normala! Ikväll har jag och min familj varit allt annat än normal. Vi har nämligen lekt kurragömma i vårat llla hus, och det finns ju verkligen jättemånga och bra ställen...*host* Det hade ju ändå varit ganska normalt om det var nån liten i familjen, men det var mamma, pappa, min 18 åriga syrra och jag som fyller 16.

Hehe.. Vi lekte både vanlig kurragömma och baklängeskurragömma, vilket går ut på att det är en som ska gömma sig och resten ska leta och sedan sitta och trängas på samma gömställe tills alla har hittat en. Haha, det var askul!

Sedan lekte vi en lek som vi inte ska ta upp... haha om ni hade sett oss hade ni seriöst trott att vi var psykiskt sjuka ;) Nu ska jag dra och dejta kudden, see yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0