Här diggas både musik och annat

Emma diggar:

  • Ulrik frickin Munther. Det finns ingen mer underbar människa än han. Seriöst, vem isåfall?! Han är den perfektaste jävla levande varelsen som existerar, enligt mig iallafall.
  • Tvål som luktar gott. Jag älskar när mamma har köpt en ny handtvål och den luktar underbart! Fast det ser nog lite stört ut när jag går runt och luktar på mina händer...
  • Ansikts krämer. Älskar ansiktskrämer, ansiktstvätt, ansiktsskrubb mm. På onsdags- och söndagskvällar skrubbar jag ansiktet med PureActive exfo bruscher, tar nån återfuktande grej och en ansiktskräm. Och dem andra dagarna har jag Clinique 3-step som jag fick av min gudmor i julklapp. Den är mycket bra!
  • Nagellack! Vet inte hur många nagellack jag har i mitt hus men jag har flera lådor fulla. (Addicted)
  • Parfymer, jag älskar verkligen saker som luktar gott!!
  • Smycken, kläder och skor är typ varje tjejs kärlek, right? Gäller mig med. 
  • Men det bästa av allt (förutom Ulrik) är väl ändå när man går på stan och ser att en söt kille kollar på en och ler. Man blir så glad och får ett mycket bättre självförtroende.






Ha det bäst people och missa inte Ullebulle på wildkids ikväll 19.15!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0