Melodifestivalen

Ikväll ska jag och några kompisar se på melodifestivalen och äta gott :D
Det ska la bli roligt änna.. haha!
Nu är det bara en vecka kvar tills Ulrik ska vara med och jag är jättenervös. Varför är jag det?? Han kommer ju självklart äga, det är ju ulrik vi pratar om lixom. Fast egentligen tror jag faktiskt att jag är nervös inför vad som kommer hända efter melodifestivalen. Kommer han ha ytterligare 50 000 fans då? Kommer jag få ännu mindre chans att få träffa honom då?

Jag kommer ihåg första gången jag gick på en av ulriks spelningar. Då var det inte så jättemånga där så man fick tid till att prata lite med han, få kram och hur många autografer man ville...typ. Eller kanske inte typ 100 stycken haha men många iaf. Och man kunde gå fram flera gånger.
Senast jag var på en konsert så var det proppat med folk där och man fick bara en autograf, ingen kram och man fick inte ta bild med han, bara på han medans han skrev. Bara för att alla skulle hinna få en autograf.



Ärligt talat så visste jag inte hur jag skulle reagera när jag fick höra att han skulle vara med i melodifestivalen. Min första tanke var att han skulle få mycket mer fans och jag skulle bli tvungen att dela honom med 100 000 andra fans. Haha, det låter som att han är en leksak eller nåt när jag säger så men ni fattar.
Förstå mig inte fel nu, för jag är samtidigt jätteglad för hans skull! Och det ska bli superkul att få se en person som jag känner på ett av sveriges kändaste program, och kanske på ett program som visas i hela europa.
Haha, inte för att jag känner honom men eftersom att jag är inne på hans facebook sida 24/7 och lyssnar på hans musik så ofta jag kan och kollar på flera intervjuer per dag och jar gjort det i snart två år så känns det faktiskt som att jag känner honom;)

Gaah, tänk om han går vidare till eurovision! Då kommer han få hur mycket fans som helst... Men självklart ska jag rösta tuuusen gånger ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0