Matstafett

Hello mates! För ett tag sedan fick jag en fråga om jag bloggar varje dag.
- Ja, det gör jag! svarade jag, vilket var dumt sagt. För det gör jag ju inte som ni kanske märkt, haha!
Men jag försöker blogga så ofta jag hinner men jag har verkligen haft fullt upp med läxor, träningar och annat hela veckan.

Imorse klockan sju var jag uppe på hallen och tränade. Jag var jävligt trött men det gick kanska bra ändå. Sedan skjutsade min tränare mig till skolan och där har jag varit fram till klockan två. Om typ en timme ska jag åka till ica och köpa mat och sånt för ikväll ska jag och mina kompisar ha en liten "matstafett". Det blir varmrätt hos mig! Så detta är typ den enda lediga stunden jag haft på hela veckan och den ägnar jag åt er, snällt va? Fast det tar ju inte precis en timme att skriva detta inlägg så jag kommer nog också hinna chilla lite ;) 

Imorgon fyller ulrik fucking 18 år!! GRATTIS PÅ DIG ÄLSKLING!!<3
Fan vad fort tiden har gått. Han var ju nyss 15! Vad hände lixom?

Ulrik 2009                                                                  Ulrik 2012

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0