Galet.



Pojken ovan vann både svenska lilla melodifestivalen & kammade även hem vinsten åt Sverige i den stora finalen där 2009. Den ”gamla Ulrik” satte sig i huvudet på vissa och för många har han aldrig riktigt växt upp antar jag. Men igår gick han även till final i stora melodifestivalen. Hans låt ger mig rysningar ner i tårna och får niagarafallen att rinna nerför mina kinder.  Det är en perosn som betyder otroligt mycket för mig. Verkligen.

Låten som den stilige pojken spelar och sjunger är inte bara på min blogg just nu för den är helt obeskrivligt bra och får mig att tappa andan varje gång jag hör den. Det är även den låt som har varit min absoluta favorit i ett år. Jag har ALDRIG tröttnat på den och den är alltid lika bra. Herre vad han är amazing.

Han är vidare i GLOBEN!! Det är bra. Ruskigt bra. Jag är otroligt överglad och stolt över hur långt han kommit och nu jäklar ska vi se till att han vinner i den stora finalen också!! Eller hur?



Kommentarer
Postat av: Wilma

Har inte sett så mycket av mel, men såg ulrik, han vart faktiskt ganska bra! Värd att gå vidare till globen tycker jag absolut. :)

2012-02-12 @ 16:59:47
URL: http://wilmisolsson.blogg.se/
Postat av: Genta

Har typ hört honom några gången, helt ok! :)

2012-02-13 @ 15:59:28
URL: http://Genta.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna

Håller med, den låten är jättebra den som han är i final med :D

2012-02-15 @ 14:42:14
URL: http://puwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0